זקוקים לסיוע משפטי באחד מהתחומים שלנו?

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    השפעת בחירה נכונה של עורך דין עבור גירושין

    עד כמה שהדבר מצער, ההחלטה להתגרש הופכת להיות נפוצה בלא מעט משפחות. היום לא מעט זוגות מקבלים החלטה מושכלת להתגרש גם כשעדיין ישנה תקשורת סבירה ואפילו טובה ביניהם. לדבר יש יתרון רב הן בדרך שיעברו עד ההגעה להסכם ולמצב של גירושין באופן רשמי והן בתוצאות ובהחלטות שיכולות להיות נוחות יותר לשני הצדדים. עורך דין גירושין בקריות יכול להוביל את התהליך בהליך גישור בו מגיע הזוג להחלטות משותפות בהסכמה מחוץ לכותלי בית המשפט או לייצג צד כלשהו בבית המשפט, כשגם במצב זה הייצוג צריך להיות אסרטיבי.

    השפעת בחירה נכונה של עורך דין גירושין בקריות

    בחירה נכונה של עורך דין גירושין בקריות ובכלל תשפיע משמעותית אמור הן על הדרך אותה יעבור הזוג או הצד אותו מייצג עורך הדין עד לקבלת החותמת הסופית על הגירושין והן על ההחלטות שיתקבלו ועל פיהן יצטרך כל אחד מבני הזוג לפעול. הנושאים בהם עוסק הסכם גירושין הם רבים, החל מחלוקת רכוש, כולל נכסים וקרקעות שצברו בני הזוג יחד או לחוד, דרך כל הקשור למשמורת על הילדים: האם משותפת או שישנו הורה משמורן. במצב בו ישנו הורה משמורן: מהם הסדרי השהיה להורה האחר ומהו גובה המזונות שישלם. כל אחד מן הנושאים האלה הוא מהותי מאוד ויקבע כיצד יראו חייו של כל אחד מבני המשפחה החל מכניסת הגירושין לתוקף. מסיבות אלה, חשוב לקחת עורך דין שידע להילחם עבור זכויותיכם בבית המשפט.

    עורך דין גירושין- הכתובת לפנות אליה למגוון נושאים בתחום המשפחה

    לרוב עורך דין גירושין בקריות ובכלל יעסוק בענייני משפחה באופן כללי. ישנם לא מעט עניינים משפטיים שיכולים לצוץ בחיי משפחה מעבר למצב של גירושין. כל הקשור לירושות וצוואות הוא נושא שמעסיק משפחות רבות בשלבים מתקדמים יותר בחיי המשפחה, בין אם אלה ההורים שמזדקנים או הסבא והסבתא. עורך דין לענייני משפחה מטפל בכל הקשור לעריכת צוואות וגם לקיום צוואה בשעת הצורך או לחילופין חלוקת רכוש בהתאם לצו ירושה. ישנם עורכי דין לענייני משפחה שהוסמכו גם לערוך מסמך ייפוי כוח מתמשך, מתן ייפוי כוח עתידי לבן משפחה אחד או יותר (או אדם שאינו מן המשפחה) לטפל בכל ענייניו של עורך המסמך כאשר לא יוכל לעשות זאת בעצמו.

    עו"ד ירון גרוס הוא עורך דין המתמחה בדיני משפחה, בין אם בנושא גירושין, ירושות וצוואות או נושאים אחרים. הוא מטפל בכל נושא במקצועיות ורגישות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

    עוד בנושא

    כל מה שכדאי להכיר על עו"ד לענייני משפחה

    להמשך קריאה

    לעבור תהליך מורכב בגירושין עם עו"ד מומחה

    להמשך קריאה

    עו"ד מומחה לצוואות שרואה את כל התמונה

    להמשך קריאה

    צפו בתהליך אצל

    עורך דין ירון גרוס

    מקיימים פגישה עם עורך הדין ירון גרוס

    מתחילים בהליך משפטי

    סיום תהליך משפטי

    מחפשים עו"ד מקצועי? ירון גרוס!

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      יש לכם שאלה?

      אצל עורך דין ירון גרוס תמצאו את התשובה

      מה היא הגדרת רכוש משותף?

      כל זכות שניתנת להגדרה באופן כלכלי, רכוש שנצבר במהלך החיים המשותפים של בני הזוג לרבות,דירה, חסכונות,קופות גמל,ביטוחים, קרנות פנסיה, רכבים וכדומה. לגבי זוג שנישא לאחר החלת חוק יחסי ממון לא יבואו בחלוקת הרכוש, רכוש שצבר מי מבני הזוג טרם נישואיו, או מתנות וירושות שנתקבלו בתקופת הנישואין.

      מה קורה אם הוא הצליח ו"רוקן את חשבון הבנק"?

      במקרים כאלה בית המשפט בהתנהגות בן הזוג כסיכול זכויותיו של בן הזוג. ובחלוקת איזון משאבים יראו את הכסף שהוברח כאילו הוא שייך לבן הזוג שזכותו נשללה.

      למי הסמכות לדון בחלוקת רכוש?

      הן לבית המשפט לענייני משפחה והן לבית הדין הרבני הסמכות לדון בסוגית הרכוש. לבית המשפט לענייני משפחה ניתן להגיש תביעה עצמאית בענייני הרכוש בהנחה שלא הוגשה קודם תביעה לגירושין לבית הדין הרבני ונכרכה בה תביעה כנה לדון בסוגית הרכוש.

      מה קורה אם לאחר הגירושין הבעל / אישה מקבלים פיצויים, האם מגיע לבן הזוג השני חלק בהם?

      אין בעובדה זו בכדי לשלול את זכאותו של בן הזוג למחצית הרכוש.אך על מנת שבן הזוג לא יבריח נכסים בן הזוג שהנכסים אינם על שמו חייב להגיש בקשה לסעדים זמניים על מנת להבטיח את זכותו בהם וכאמור לשם מניעת הברחתם.

      מה קורה עם חלוקת הרכוש במקרה של בגידה?

      סעיף 8 לחוק יחסי ממון בין בני זוג מסמיך את בית המשפט לקבוע חלוקת רכוש לא שוויונית מטעמי צדק, היינו רשאי הוא על פי בקשת בן הזוג לקבוע שהרכוש לא יתחלק מחצה במחצה אלא על פי יחס אחר שיקבע . עם זאת נקבע בפסיקה כי בעניין חלוקת הרכוש לא תהא השפעה בשל בגידה על חלוקת הרכוש.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין